Nákupní košík Položek: 0
Cena: 0 Kč
PorovnatPorovnat0

Moderní řešení jak zjednodušit práci nákupčího

 ... doufám, že nejblíže o rok .... To jsou myšlenky většiny nákupčích při vystavování objednávky. Množství provozů, položek, velikostí, dodavatelů tuto práci stěžuje, prodlužuje a komplikuje. Jak jsme vyřešili tento problém pro většinu našich spokojených zákazníků? Objevte prostředí privátního e-shopu, ve kterém se budete cítit komfortně, bezpečně, pohodlně a které šetří váš čas.

Podívejme se na 9 jednoduchých kroků, jak zjednodušit práci nákupčího:

 

1. Nastavení prostředí na míru

Základem je vyjmutí položek, které skutečně potřebujete. Připravíme vám prostředí e-shopu, ve kterém se budete cítit jako doma. Bez zbytečných položek, které nepotřebujete, tak vytvoříme jednoduchý a přehledný objednací systém. V nabídce máte pouze položky, které chcete nakoupit, případně máte jejich nákup schválen vedením.

 

2. Napojení na váš ekonomický software

Od nákupčích zaznívaly připomínky: "I tak musím objednávku nahazovat do našeho ekonomického systému. Musím dělat dvojitou práci. "V dnešní době většina moderních ekonomických softwarů nabízí možnost importů. Stačí když si při vystavení objednávky v prostředí privátního e-shopu zvolíte export přes xls formát a ten jednoduše naimportujete do vašeho ekonomického softwaru. Je příjemnější dělat objednávku v prostředí, kde vidíte jak výrobek vypadá, jaké jsou jeho vlastnosti, počty kusů v balení a jaké technické požadavky splňuje.

 

3. OPAKOVANÁ objednávka na 1 klik

Většina našich zákazníků přicházela s prosbou: "Opakují se mi tytéž objednávky pravidelně, dá se tento proces usnadnit, abychom nemuseli pracně nahazovat položku po položce?" Požadavek jsme zapracovali a vytvořili pro vás možnost vytvořit opakovanou objednávku "na jeden klik". Nemusíte tak pracně nahazovat položky do nákupního košíku, stačí pár kliků a objednávka je znovu odeslána.

 

4. AUTOMATIZACE objednávek

Chcete myslet na vytváření objednávek minimální a nestrachovat se, že něco zapomenete objednat? Stačí když si v privátním e-shopu zaškrtnete možnost automatického odesílání objednávek. Nemusíte myslet na zaslání pravidelně se opakující objednávky. Systém vás upozorní, že je třeba odeslat objednávku a vy se můžete věnovat jiným důležitějším věcem. Nemusíte se strachovat, že systém bude odesílat objednávky nekontrolovaně. Vždy je nutná autorizace a schválení její odeslání.

 

5. online stav čerpání náhradního plnění

Pokud při objednávání zboží využíváte možnost náhradního plnění přes naši chráněnou dílnu je praktické, abyste si během roku věděli překontrolovat váš aktuální stav čerpání náhradního plnění. V privátním e-shopu máte všechny informace ucelené a snadno přístupné.

 

6. Delegujte a BUĎTE INFORMOVÁNI

Dáváme vám možnost delegovat výběr potřebného OOPP na jednotlivých odpovědných. Co to znamená? Vy jako správce přidělíte jednotlivým uživatelům (provozům) pravomoc, co všechno mohou nakupovat. Zároveň vás však mohou informovat o jejich nových potřebách a vy se rozhodnete, zda jim objednávku schválíte nebo ne.

 

7. Kontrolujte si Vaše výdaje

Kromě nastavení povolených položek si umíte nastavit limity objednání na jednotlivé osoby a oddělení čím máte svou spotřebu a náklady pod naprostou kontrolou. Vyhnete se tak nepříjemnému překvapení z přečerpání rozpočtu.

 

8. Váš sklad u nás

Nechcete mít vázané prostředky v skladových zásobách? Máte ve společnosti nastavené limity výše skladových zásob, kterých se musíte držet a jste sankcionován za jejich překročení? Rezervujte si vaše skladové zásoby u nás. Privátní e-shop umožňuje vidět, co všechno pro vás držíme skladem a po jejich objednání máte zboží do 24-hodin u vás. Nemusíte tak zatěžovat finanční rozpočet, čekat na lince a manuálně prověřovat aktuální skladové zásoby a jejich dodání. Je to další z nástrojů, který pomáhá při rozhodování, co a kdy objednat. Zároveň jsme Vám kdykoliv k dispozici přes online chat kde se můžete na cokoliv zeptat.

 

9. VŠECHNY informace na jednom místě

V privátním e-shopu jsou všechny potřebné informace na jednom místě. Pro správné rozhodnutí máte možnost náhledu do prohlášení o shodě, certifikátů, informací od výrobce, katalogový list. Rozhodování je jednodušší a vy nemusíte čekat dlouhé hodiny, dokud Vám někdo zašle požadovaný dokument.

Věříme že 9 jednoduchých kroků Vás přesvědčí, že privátní e-shop Vám ušetří čas a finanční prostředky. Přidejte se i vy k našim dosavadním spokojeným zákazníkům. Chceme, pomoci Vašemu úspěchu, a proto Vám nabízíme možnost využívat moderní efektivní řešení ve vašem podnikání. Je to jedinečná příležitost jak pracovat rychle, jednoduše a spolehlivě.

 

Kontaktujte nás a my Vás s radostí budeme informovat o možnostech Vašeho privátního e-shopu podrobněji.

Zákaznická nabídka

Vše o nákupu

O firmě

Infomrace o využívaní webu

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací